Oferta specjalna


dom

 

 



Fundusz Hipoteczny DOM S.A. jest największą i najdłużej istniejącą na polskim rynku instytucją oferującą hipotekę odwróconą. Usługa ta polega na dożywotniej wypłacie rent hipotecznych osobom po 65. roku życia w zamian za przekazanie prawa własności do mieszkania lub domu, z którego mogą korzystać do końca swoich dni.

Świadczenia wypłacane przez Fundusz Hipoteczny DOM to Lepsze życie dla Seniora.

Fundusz Hipoteczny DOM S.A.
ATRIUM PLAZA
Al. Jana Pawła II 29
00-867 Warszawa
Tel.: +48 22 100 50 00
Fax: +48 22 100 50 01
Infolinia: 801 005 801*

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
www.funduszhipoteczny.pl

* Połączenia z numerów stacjonarnych są bezpłatne, natomiast połączenia wykonywane z numerów komórkowych podlegają opłacie za każdą minutę rozmowy, według stawki operatora.

 

Oddział Kraków
Ul. Starowiślna 8
32-030 Kraków
Tel. +48 12 444 19 90
Odział Wrocław
Ul. Leszczyńskiego 4 (wejście od Kazimierza Wielkiego)
50 - 078 Wrocław
Tel. +48 71 723 08 00

Oddział Poznań
Ul. Mickiewicza 20
60-834 Poznań
Tel. +48 61 278 56 66

Oddział Gdańsk
Ul. Klonowa 1
80-264 Gdańsk
Tel. +48 58 746 35 55

Oddział Katowice
Ul. Klonowa 1
80-264 Gdańsk
Tel. +48 58 746 35 55

Oddział Szczecin
Ul. Kaszubska 52 lokal 205
70-226 Szczecin
Tel. +48 91 852 29 90

Oddział Bydgoszcz
ul. Bernardyńska 13 pokój 306 (III piętro)
85-029 Bydgoszcz
Telefon: +48 52 569 19 01
sprawdź dojazd


logobb




„Biuro Beaty” to firma z wieloletnim doświadczeniem w prowadzeniu księgowości oraz kadr i płac. Świadczy usługi dla podmiotów o różnym profilu działalności i różnej formie prawnej, małych i średnich przedsiębiorstw. Doświadczona i wykwalifikowana kadra daje gwarancję solidności i wysokiej jakości wykonania powierzonych zadań. Firma posiada licencję Ministerstwa Finansów.
Swoim klientom oferuje:

  • wyprowadzanie zaległości
  • pomoc przy zakładaniu firmy
  • wyprowadzanie i porządkowanie ZUS Płatnik od 1999 r.
  • prowadzenie księgi handlowej
  • prowadzenie Podatkowej Księgi Przychodów i Rozchodów
  • prowadzenia ewidencji ryczałtowca
  • prowadzenie spraw pracowniczych
  • rozliczanie projektów unijnych
  • doradztwo przy pozyskiwaniu funduszy unijnych
  • wnioski unijne – pełny zakres.

 Klienci współpracując z „Biurem Beaty” mogą liczyć na obsługę księgową na najwyższej jakości programach komputerowych, fachowe doradztwo, a także pomoc w zakresie zarządzania i optymalizacji finansów firmy i właścicieli. Pracownicy biura bezpłatnie odbiorą dokumenty w firmie klienta, dostosują się do jego wymagań i spełnią nawet najśmielsze oczekiwania. „Biuro Beaty” obsługuje klientów z całej Warszawy i okolic.

www.biurobeaty.com.pl
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
tel. 698-878-423; 22 490-57-59

 
My w mediach
Kontakt
ASYSTENT ZŁOTA RĄCZKA
As na 102!


ul. Dąbrowskiego  49A,                   05-091 Ząbki

Infolinia w godzinach 7 - 22
tel.: 887 179 222
GG: 4536319  

as@AsNa102.pl

COPYRIGHT 2009 As na 102 projekt i wykonanie tahomadesign.pl